Malware အတြက္ ေဆာ႕ဝဲလ္ အသစ္ပါ..။

Sunday, November 14, 2010

ကၽြန္ေတာ္ နံပါတ္ 98. Malware အေၾကာင္း....ကၽြန္ေတာ္ သိသမွ်.  ေရးထားတဲ႔

Malware က သံုးရတာ ေကာင္းေပမဲ႔ အခုေတာ႔ ...သံုးတဲ႔ လူမ်ားလာလို႔ ထင္ပါတယ္..။

Free ကိ္ု မေပးေတာ႔ဘူးဗ်ာ..။

ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျမန္မာေတြကလည္း Free ရတာပဲ သံုးခ်င္တာေလ..။

Malware sweeper က သူ႕ဆိုက္ေနသြားေဒါင္းရင္ေတာ႔ ရလာတယ္...။

စက္ထဲကို Install လုပ္ရင္ သူက စျပီး Register လုပ္ခိုင္းေတာ႔တာပဲ..။

ဒီေတာ႕ ကၽြန္ေတာ္႕ နံပါတ္ -100. Malware sweeper ကို ေဒါင္းလို႔ မရဘူးဆိုလို႔... မွာ

ေဒါင္းလို႔မရတဲ႔ သူေတြ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္႕မွာ ရွိတာေလးကို တင္ေပးလိုက္ပါေသးတယ္..။

ဒါကိ္ုေတာင္မွ  အခု Update လုပ္ေတာ႔ မရတစ္ခ်က္ ၊ ရတစ္ခ်က္ ျဖစ္ေနတယ္ဗ်ာ..။

ဒါေၾကာင္႔ ..ထံုးစံ အတိုင္း ကၽြန္ေတာ္ လိုက္ရွာလိုက္ေတာ႔...ဒါေလးကို ေတြ႕လာတာပါဗ်ာ..။

ေတာ္ေတာ္ ေကာင္းပါတယ္..။ အရင္ Malwaresweeper ထက္ေတာင္မွ ေကာင္းပါတယ္..။

အေတြ႕ေနာက္က်တာဗ်ာ..။

ဒါေပမဲ႔...သူ႕မွာလည္း ထံုးစံအတိုင္း...Free နဲ႔ Purchase ဆိုျပီး ႏွစ္မ်ိဳးပါပဲ..။

ကၽြန္ေတာ္ကလည္း Free  ပဲ ေရြးလိုက္ပါတယ္..။

ဆိုက္က တိုက္ရိုက္ေဒါင္းခ်င္သူမ်ား... ဒီေနရာ ကေန ေဒါင္းပါ

ေဒါင္းျပီးသြားလို႔ စက္ထဲကို Install လိုက္တာနဲ႔ သူက အလိုလို Update လုပ္ပါလိမ္႔မယ္...။

ျပီးရင္ေတာ႔ အလိုလို သူ႕ဖာသာ လိုအပ္တာေတြ ျဖည္႔သြားပါလိမ္႕မယ္..။

ျပီးရင္ေတာ႔ Desktop ေပၚက သူ႕ Icon ေလးကို သြားျပီး Scan လုပ္ၾကည္႔ပါလား...။

တကယ္ပါဗ်ာ...Malwaresweeper ကို ေကာင္းလွျပီ ေအာက္႔ေမ႕ေနတာ..Malwaresweeper နဲ႔


စစ္ျပီးတာကို ေတာင္မွ အခု ဒါနဲ႔ စစ္လိုက္တာကၽြန္ေတာ္႕စက္မွာ ၃ ေကာင္ေတြ႕သဗွ်...။

ဒီေတာ႔ ထုတ္လိုက္ေပါ႔ဗ်ာ..။

လြယ္လြန္းလို႔ ဘာမွ ကၽြန္ေတာ္ သံုးနည္း မေရးေတာ႔ပါဘူး...။

ကၽြန္ေတာ္ ေဒါင္းထားျပီးသား လိုခ်င္ရင္ေတာ႔  ဒီေနရာ ကေန ယူပါ...။

ေနာက္ဆံုး အလြယ္ဆံုးနည္းကေတာ႔ ေအာက္ Attachment ကေန ယူလိုက္ပါဗ်ာ...။

ဘာလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ Malware အတြက္ကို အဓိက ထားျပီး ခဏခဏ လိုက္ရွာျပီးတင္ေပးလည္း ဆိုေတာ႔..

သူက စက္ကို ေလးေစတဲ႔ warm ေတြကို ရွာေပးရံုမကဘူး..အဓိ္ကျဖစ္တဲ႔ Anti- Virus ေဆာ႔ဝဲလ္ကို အလုပ္

လုပ္တာ သက္သာေစတယ္ဗ်ာ...။ ဥပမာေပးရရင္ အိမ္ကို မဝင္ခင္ အိမ္ေရွ႕မွာ အေစာင္႔ရွိေတာ႔ အိမ္ထဲက

လူက သက္သာတာေပါ႔ဗ်ာ..။ ဒီလို ျဖစ္မယ္ ထင္တယ္ဗ်ာ..။

ေနာက္ထပ္ ရရင္ ထပ္တင္ေပးပါ႔မယ္ဗ်ာ...။

တျခားဟာေတြေရာေပါ႔...။

0 comments:

Post a Comment